Straffet




Straffet för att frekvent kedjeröka med tempot av ett sällsynt snabbt x2000 tåg är inte värre än en tendens till halsbränna. Men straffet för att fimpa askfatet utanför fönstret kan för vissa uppfattas som ytterst stötande. Själv är jag mest förbryllad över den hästlika satsen som någon lyckats samla, och dess kulör såklart. Känns spontant som att någon klarade livet med den där. Vi får hoppas det i alla fall... Som notis kan jag säga att jag tog lite toalett papper och kastade även den över fönsterkanten, så inte städerskorna ska tro att det är min. Lite lättad att jag hittade den innan dem. Men tveksam om de skulle bry sig, den måste trotts allt legat där längre än en månad. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0