Torka?

Mycket död i bloggen det senaste... Har inte haft speciellt mycket spännande att skriva om.

Jag såg ett par cheap monday jeans på nattklubb i helgen. Och mycket riktigt satt det en svensk tjej från Stockholm i dem. Hon var inte speciellt trevlig, men trevlig var en annan svensk tjej jag träffa kvällen innan. Hon var från Göteborg och tog mig för en dansk på mustaschen. Märkligt... Det sjuka med det här stället är att jag omringas av folk på uteställen med vad jag skulle kalla bad taste (feta vita gubbar med unga afrikansak flickor, och ungdomar med halvutvecklade stilar och skjortor med krusiduller på), ändå är det jag som i slutet av dagen sitter med mustaschen.   

Jeje back to work. Har suttit och skrivit ner 10 av mina 12 intervjuer, så snart klar med det, men det är helt otroligt vad folk snackar... Fruktansvärt segt. I morgon sticker jag upp till byarna.

 

 


Kommentarer
Postat av: Anja

Hej skriv mer!

Du har fått ett uppdrag. Du ska designa min blogg, grattis. Det är välgörenhet!

2010-12-21 @ 21:32:50
Postat av: Anja

Du borde skriva mer i din blogg.

Du har fått ett jobb i sverige föresten. Du ska designa min blogg, grattis! det är välgörenhet!

2010-12-21 @ 21:37:55
Postat av: Anja

2010-12-21 @ 21:52:25
Postat av: Anja

Hoppas du inte blir för glad över dina 4 kommentarer, för alla är ju ifrån mig. Är sämst i blogg världen kan inte ens kommentera en blogg korrekt trots att jag läst bloggar sedan 2004. Hör av dig så att vi kan diskutera vårt samarbete, ska bli ett sant nöje. Du får inte skratta!!

2010-12-21 @ 21:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0